دانش اموزان برتر

وبلاگ مرجع دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

دانش اموزان برتر

وبلاگ مرجع دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

دانش اموزان برتر

پیام مدیر وبلاگ :

"بازدید کننده گرامی به این وبلاگ خوش آمدید"

آنچه در این وبلاگ مشاهده می کنید گزیده ای از بهترین مطالب وبلاگ های دانش آموزان و معلمان برتر استان سیستان و بلوچستان امید است شما دانش آموز عزیز با قلم خود مارا در هرچه بهتر شدن این وبلاگ یاری رسانید

عزیزانی که تمایل دارند تا مطالبشان در این وبلاگ منتشر شود کافیست لینک مطلب خود را به قسمت نظرات این وبلاگ ارسال نمایند. تا در صورت مفید بودن مطالبشان آنها را در سایت های کشوری بخصوص سایت حرف تو ( جایی برای نخبگان وبلاگ نویس ) و نیز وبلاگ همه با هم ( مرجع مرکزی استان سیستان و بلوچستان ) منتشر یابد

IMG_20151201_220946
کودک زاهدانی توانست مدال برنز مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی انجمن «هیکاری» کشور ژاپن را بدست آورد.

نقاشی‌های کودکان همانند بازی هایشان، برای آن ها  حکم زندگی است. ” کودکان با عبور از دنیای شکل‌ها و رنگ‌ها به کشف جهان می‌پردازند و سپیدی کاغذ فرصتی است برای‌شان تا از آرزوها، شادی‌ها، غم‌ها، ترس‌ها و دنیای درونشان به زبان تصویر سخن بگویند...

عضو مرکز فرهنگی هنری زاهدان مدال برنز بیست و دومین مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی کشور ژاپن در سال ۲۰۱۴ را به گردن آویخت در ادامه گفتگو یی با این کودک هنرمند را می خوانیم.

خودت را معرفی کن بگو چه مقامی کسب کردی؟

یسنا شکرزهی هستم کلاس چهارم در مسابقه‌ی نقاشی در سال ۲۰۱۴ که با موضوع «کشاورزی، زمین زراعی، طبیعت، محیط زیست، مردم و خانواده» برگزارشد مدال برنز بیست‌ودومین مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی انجمن «هیکاری» کشور ژاپن را بدست آوردم.

موضوع نقاشی ات چی بود و با چی کشیدی؟

من از ۵ سالگی نقاشی می کشیدم و درباره موضوع مزرعه زراعی به وسیله آبرنگ و مداد شمعی نقاشی کشیدم که رتبه آوردم

چطور به این رشته علاقمندشدی؟

من از کوچکی عضو کانون پرورشی بودم و در آنجا نقاشی را یاد گرفتم و همین سبب شد که کم کم به این رشته علاقه مند شوم.

81586941-6415196

در چه مسابقات دیگری شرکت کردی

درچهارمین مسابقه عکس کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در سال ۹۱ راه یافته به نمایشگاه و مسابقه کودک و مسافرت فراخوان از طرف تهران سال ۸۹ برگزیده شدم.

دوست داری در آینده چکاره بشی؟

دوست دارم دکتر بشم و به مریض ها کمک کنم و در کنار دکتر شدن نیز به سفالگری و نقاشی هم علاقه دارم.

وقتهای بیکاری ات را چطور سپری می کنی؟

دوست دارم نقاشی بکشم تا هروز در این رشته پیشرفت کنم و به موفقیت های بالاتری دست پیدا کنم.

IMG_20151201_220949

مادر یسنا نیز درباره موفقیت دخترش گفت:یسنا دختر خوب و مودبی است و به نقاشی خیلی علاقه دارد و در حالت بیکاری مدام در حال نقاشی کشیدن است و در حال حاضر هم در زمینه چهره و حجم کار میکند.

وی ادامه داد :دخترم یسنا همانطور که در زمینه نقاشی موفق است در درس خواندن نیز بسیار کوشا و پرتلاش است او حتی حاضر است تا تکنیک هایی که در نقاشی آموخته به دوستانش نیز آموزش دهد.

گفتنی است در این دوره از رقابت ها ۷۰ اثر در ۲۳/۵/۹۳ ارسال شد که در سال ۹۴ یسنا شکرزهی از جمله کودکانی بود که توانست از استان سیستان و بلوچستان مدال برنز را کسب نماید.

این مسابقه همه‌ ساله توسط یک موسسه‌ی غیرانتفاعی کشاورزی ژاپن برگزار می‌شود که به موضوعات گوناگون زندگی می‌پردازد.

انتهای پیام/

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی