دانش اموزان برتر

وبلاگ مرجع دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

دانش اموزان برتر

وبلاگ مرجع دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

دانش اموزان برتر

پیام مدیر وبلاگ :

"بازدید کننده گرامی به این وبلاگ خوش آمدید"

آنچه در این وبلاگ مشاهده می کنید گزیده ای از بهترین مطالب وبلاگ های دانش آموزان و معلمان برتر استان سیستان و بلوچستان امید است شما دانش آموز عزیز با قلم خود مارا در هرچه بهتر شدن این وبلاگ یاری رسانید

عزیزانی که تمایل دارند تا مطالبشان در این وبلاگ منتشر شود کافیست لینک مطلب خود را به قسمت نظرات این وبلاگ ارسال نمایند. تا در صورت مفید بودن مطالبشان آنها را در سایت های کشوری بخصوص سایت حرف تو ( جایی برای نخبگان وبلاگ نویس ) و نیز وبلاگ همه با هم ( مرجع مرکزی استان سیستان و بلوچستان ) منتشر یابد

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

آیه‌ای که قاری خردسال را به گریه انداخت

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ق.ظ
یک قاری خردسال قرآن کریم هنگام قرائت آیه ای از سوره مبارکه جمعه به گریه افتاد و داوران مسابقه را هم تحت تاثیر قرار داد.
این کودک که از کشورهای جنوب شرق آسیاست، هنگام قرائت آیه شریفه « قل إن الموت الذی تفرون منه فإنّه ملاقیکم ثم تردّون الی عالم الغیب والشهادة فینبئکم بما کنتم تعملون»، (بگو: مرگی که از آن می گریزید، شما را ملاقات خواهد کرد و سپس به سوی پروردگار دانای نهان و آشکار باز گردانده می شوید و شما را از آنچه انجام دادید، آگاه می کند)؛ اشک هایش سرازیر شد و لحظاتی از خواندن ادامۀ آیه باز ماند و داوران را هم به شدت تحت تاثیر قرار داد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۹
دانش اموزان برتر

تصویری از یک درخت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که بسیار شبیه یکی از نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا است.
 در شبکه‌های اجتماعی عکسی از یک درخت منتشر شده که توجه کاربران را به خود جلب کرده است؛ درختی که بسیار شبیه نیم‌رخ دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا است.

جان رولی، عکاس 36 ساله‌ای است که این عکس را گرفته است. او می‌گوید: "در حومۀ هرفورد در انگلیس مشغول رانندگی بودم که با دیدن این درخت بلافاصله تصویر ترامپ در ذهنم تداعی شد؛ ترامپ با دهانی همیشه باز و بزرگ و موهایی متمایز".

تصویر این درخت به‌سرعت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

درختی با شکل و شمایلی کاملاً متفاوت/این درخت شما را یاد چه کسی می‌اندازد؟

درختی با شکل و شمایلی کاملاً متفاوت/این درخت شما را یاد چه کسی می‌اندازد؟

درختی با شکل و شمایلی کاملاً متفاوت/این درخت شما را یاد چه کسی می‌اندازد؟

درختی با شکل و شمایلی کاملاً متفاوت/این درخت شما را یاد چه کسی می‌اندازد؟

انتهای پیام/
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۶
دانش اموزان برتر

دانش آموزان دلگانی با هدف ایجاد حس مسئولیت پذیری و گسترش فرهنگ کار و روحیه جهادی، تقویت مبانی اعتقادی و اجتماعی، کار آفرینی و مهارتهای حرفه ایدر طرح هجرت 3 شرکت می کنند.

 همزمان با فصل تابستان وغنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بسیجی با حضور مسئولان دلگان آیین افتتاح طرح هجرت 3 دانش آموزی در این شهرستان برگزار شد.
 رئیس اداره آموزش و پرورش دلگان از آغاز اردوهای طرح هجرت 3 ویژه دانش آموزان بسیجی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این طرح در بیش از 6 مدرسه دلگان آغاز شده است و تا مرداد ماه سال جاری به پایان می رسد.
 وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری آموزش و پرورش و ناحیه سپاه شهرستان دلگان انجام می شود افزود: این 6 باب مدرسه در دلگان رنگ آمیزی و زیباسازی می شوند که به صورت نمادین افتتاح این طرح در مدرسه امیرامومنین (ع) برگزارشده است.
 جواد بامری تصریح کرد: در اجرای اردوهای طرح هجرت 3 دانش آموزی بیش از 150 دانش آموز بسیجی شهرستان دلگان حضور دارند.
 رئیس اداره آموزش و پرورش دلگان هدف از طرح اردوهای طرح هجرت 3 را پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان بسیجی عنوان کرد و گفت: ایجاد حس مسئولیت پذیری و گسترش فرهنگ کار و روحیه جهادی، تقویت مبانی اعتقادی و اجتماعی، کار آفرینی و مهارتهای حرفه ای بین دانش آموزان را از دیگر اهداف این طرح نام برد.
انتهای پیام/


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۷
دانش اموزان برتر
در هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی ساجده شهرکی دانش آموز پایه سوم هنرستان زینب کبری ناحیه یک زاهدان موفق به کسب رتبه دوم کشوری در زمینه نقاشی ایرانی(نگارگری) شد.

عباسعلی شیرزائی کارشناس مسئول فنی و حرفه ای اداره کل آموزش و پرورش در گفتگو با سیستان بیست اظهار داشت: در هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی که 29 تیرماه سال جاری در سمنان برگزار شد از مجموع دانش آموزانی که در رشته گرافیک شرکت داشتند ساجده شهرکی از استان سیستان و بلوچستان توانست رتبه دوم کشوری را کسب نماید.
وی با بیان اینکه این رتبه در طول 5 سال اخیر در سیستان و بلوچستان بی نظیر بوده است افزود: از آنجاییکه استان ما پهناور است و پتانسیل های خوبی دارد مسئولین و نواحی اگر روی این قضیه سرمایه گذاری کنند نتایج بهتری کسب خواهند کرد.
پدر ساجده شهرکی نیز در گفتگو با سیستان بیست اظهار داشت:ساجده دختری بسیار متین و آرام وعاشق اهل بیت می باشد و با حمایت خانواده و مربیانش از جمله خانم طیبی توانست به این موفقیت برسد.
وی افزود: از آنجاییکه قبلا من نیز کارهای هنری انجام میدادم زمینه ای در ساجده اجاد شد و درهنرستان زینب کبری رشته صنایع دستی را انتخاب کرد و بعد از آن در مسابقات علمی و هنری رتبه ممتاز را در کشور کسب نمود و به مرحله کشوری معرفی شد.
وی همچنین توصیه ای به دانش آموزان داشت و گفت: دانش آموزان به رشته های فنی و حرفه ای روی بیاورند تا با کمک آنان در زمینه اقتصاد مقاومتی به جامعه کمک بسیاری شود.
گفتنی است این دانش آموز در فرودگاه زاهدان مورد استقبال مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان ، معاونین و مربیان هنرستان زینب کبری قرار گرفت.
انتهای پیام/
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۵
دانش اموزان برتر