دانش اموزان برتر

وبلاگ مرجع دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

دانش اموزان برتر

وبلاگ مرجع دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

دانش اموزان برتر

پیام مدیر وبلاگ :

"بازدید کننده گرامی به این وبلاگ خوش آمدید"

آنچه در این وبلاگ مشاهده می کنید گزیده ای از بهترین مطالب وبلاگ های دانش آموزان و معلمان برتر استان سیستان و بلوچستان امید است شما دانش آموز عزیز با قلم خود مارا در هرچه بهتر شدن این وبلاگ یاری رسانید

عزیزانی که تمایل دارند تا مطالبشان در این وبلاگ منتشر شود کافیست لینک مطلب خود را به قسمت نظرات این وبلاگ ارسال نمایند. تا در صورت مفید بودن مطالبشان آنها را در سایت های کشوری بخصوص سایت حرف تو ( جایی برای نخبگان وبلاگ نویس ) و نیز وبلاگ همه با هم ( مرجع مرکزی استان سیستان و بلوچستان ) منتشر یابد


دانش آموزان دلگانی با هدف ایجاد حس مسئولیت پذیری و گسترش فرهنگ کار و روحیه جهادی، تقویت مبانی اعتقادی و اجتماعی، کار آفرینی و مهارتهای حرفه ایدر طرح هجرت 3 شرکت می کنند.

 همزمان با فصل تابستان وغنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بسیجی با حضور مسئولان دلگان آیین افتتاح طرح هجرت 3 دانش آموزی در این شهرستان برگزار شد.
 رئیس اداره آموزش و پرورش دلگان از آغاز اردوهای طرح هجرت 3 ویژه دانش آموزان بسیجی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این طرح در بیش از 6 مدرسه دلگان آغاز شده است و تا مرداد ماه سال جاری به پایان می رسد.
 وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری آموزش و پرورش و ناحیه سپاه شهرستان دلگان انجام می شود افزود: این 6 باب مدرسه در دلگان رنگ آمیزی و زیباسازی می شوند که به صورت نمادین افتتاح این طرح در مدرسه امیرامومنین (ع) برگزارشده است.
 جواد بامری تصریح کرد: در اجرای اردوهای طرح هجرت 3 دانش آموزی بیش از 150 دانش آموز بسیجی شهرستان دلگان حضور دارند.
 رئیس اداره آموزش و پرورش دلگان هدف از طرح اردوهای طرح هجرت 3 را پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان بسیجی عنوان کرد و گفت: ایجاد حس مسئولیت پذیری و گسترش فرهنگ کار و روحیه جهادی، تقویت مبانی اعتقادی و اجتماعی، کار آفرینی و مهارتهای حرفه ای بین دانش آموزان را از دیگر اهداف این طرح نام برد.
انتهای پیام/


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی