دانش اموزان برتر

وبلاگ مرجع دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

دانش اموزان برتر

وبلاگ مرجع دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

دانش اموزان برتر

پیام مدیر وبلاگ :

"بازدید کننده گرامی به این وبلاگ خوش آمدید"

آنچه در این وبلاگ مشاهده می کنید گزیده ای از بهترین مطالب وبلاگ های دانش آموزان و معلمان برتر استان سیستان و بلوچستان امید است شما دانش آموز عزیز با قلم خود مارا در هرچه بهتر شدن این وبلاگ یاری رسانید

عزیزانی که تمایل دارند تا مطالبشان در این وبلاگ منتشر شود کافیست لینک مطلب خود را به قسمت نظرات این وبلاگ ارسال نمایند. تا در صورت مفید بودن مطالبشان آنها را در سایت های کشوری بخصوص سایت حرف تو ( جایی برای نخبگان وبلاگ نویس ) و نیز وبلاگ همه با هم ( مرجع مرکزی استان سیستان و بلوچستان ) منتشر یابد

۱۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

اولین سرزمینی که جوانانش در فاو حماسه‌ها آفریدند

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۰۷ ب.ظ



  استان سیستان و بلوچستان به لحاظ مجاورت بامرز و حوادث تاریخى و ترکیب جمعیت و مذهبى بودن آن در دوران رژیم گذشته ، مورد مراقبت دستگاه و سازمان امنیت قرار داشت و به خاطر بدى آب و هوا و کویرى بودن آن نیز به عنوان تبعیدگاه علماء و بزرگان به حساب می آمد.

به گزارش خط اول ، چنانچه در تاریخ ۲۳ آذر ۱۳۵۶ رهبر فرزانه انقلاب اسلامى به سه سال اقامت اجبارى در شهرستان ایرانشهر محکوم گردید و دیگر بزرگان نیز کم و بیش دوران تبعید خود را در شهرهاى این استان سپرى کرده‏اند.

تبعید رهبر بزرگوار انقلاب و دیگر بزرگان به این استان باعث رفت و آمد افراد انقلابی وسایر مبارزین شد و وجود آنان باعث آگاهى عمومى مردم منطقه به ماهیت رژیم گردید واینکار باعث وحشت رژیم شد چنانچه در یکى از اسناد ساواک در این باره چنین آمده است:

«با توجه به این نکته که تعدادى ازروحانیون، طلاب و افراد عادى متعصب مذهبى ساکن نقاط مختلف کشور به ویژه مشهد و قم مستمرا براى ملاقات روحانیون محکوم به اقامت اجبارى به حوزه استحفاظى آن سامان وارد مى‏گردند و احتمال دارد حامل پیامهاى سؤ، اعلامیه، نشریات و کتب مضره باشند، لذا دستور فرمائید با همکارى سازمانهاى انتظامى ترتیبى اتخاد شود تا یاد شدگان به نحو غیر محسوسى شناسایى و تا حد امکان اعمال و رفتار آنان تحت مراقبت قرار گرفته و نتیجه در هر مورد به این سازمان اعلام گردد. ضمنا بدیهى است که مراقبت از خود محکومین در درجه اول اهمیت قرار دارد».

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۰۷
دانش اموزان برتر

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رژه حماسی دانش آموزان بسیجی در زاهدان برگزار شد.

صبح امروز برای اولین بار در گرامیداشت اولین روز از هفته دفاع مقدس دانش آموزان بسیجی در غالب گروهان ۹ در ۹ از دو حوزه شهید فهمیده و شهید مسافر در رژه ۳۱ شهریور شرکت کردند.

در این رژه با توجه به تمرینات صورت گرفته سرود نوحه میثم مطیعی مداح معروف  با نام “در میدان می مانم”در راستای حمایت از ولایت فقیه و ضد استکبار ستیزی اجرا شد.

طبس

رژه باشکوه دانش آموزان بسیجی در زاهدان برگزار شد+تصاویر

n00047500-r-b-060

رژه باشکوه دانش آموزان بسیجی در زاهدان برگزار شد+تصاویر

n00074823-r-b-031


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۰۴
دانش اموزان برتر
بیش از 70 هزار دانش آموز کلاس اولی دوران کسب علم و دانش را در سیستان و بلوچستان آغاز کردند.

صبح امروز ۳۱ شهر یور همزمان با سراسر کشور مراسم جشن شکوفه‌ها برای دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی  در تمام دبستان‌های سیستان و بلوچستان برگزار شد.

این مراسم بصورت نمادین در زاهدان با حضور روسای آموزش و پرورش، و رئیس بنیاد شهید وامور ایثار گران شهرستان زاهدان در مرکز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان همراه با برنامه های مفرح و شاد برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  در این مراسم  اظهار کرد: امروز در ۶ هزار ۳۳۹ مدرسه سیستان و بلوچستان جشن شکوفه‌ها برگزار شد.

علیرضا نخعی افزود: ۷۴ هزار و ۵۵۹ دانش آموز سال اول ابتدایی در مدارس سیستان و بلوچستان سال تحصیلی را آغاز کردند.

 

IMG_2877

جشن شکوفه ها با حضور ۷۰ هزار کلاس اولی در سیستان و بلوچستان برگزار شد

IMG_2900

تصاویر را در ادامه مطلب ببینید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۸
دانش اموزان برتر

جنبش ” دفاع همچنان باقی است”

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ب.ظ


وبلاگ نویسان فارس، در نظر دارد در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، جنبش ” دفاع همچنان باقی است” با همکاری باشگاه وبلاگ نویسان حرف تو برگزار نماید.

 به گزارش خط اول، دفاع مقدس از قله های رفیع تاریخ انقلاب اسلامی در کشور محسوب می شود که به همه جهان نشان دادند امت اسلامی تا خون در رگ هایشان جریان دارد پای ارزش ها و اعتقادات خود ایستاده اند و این دفاع هر روز پر رنگ تر می شود. شاید نوع و ساختارش عوض شده باشد ولی اصل آن پا برجاست.

در جنگ ۸ ساله تحمیلی سلاح حرف اول را می‌زد و در جنگ آمروز بصیرت و بینش حرف اول را می‌زند. جنگ دیروز و جنگ امروز دارای یک سری اشتراکات و تفاوت‌هایی با هم است، در بیان اشتراکات این دو جنگ، اولین نقطه اشتراکات، اهداف برپا کنندگان این جنگ‌ها است و نقطه بعدی، اهداف افراد حاضر در جبهه خودی است. در «جنگی که بود و جنگی که هست» هدف دشمن یکی و آن انهدام جبهه مقابل است.

مولفه که امروز باید در سرلوحه کار ما قرار گیرد تا بتوانیم همچنان راه ۸ سال دفاع را با قدرت ادامه دهیم همان طور که رهبر انقلاب فرمودند می توان در سه بند خلاصه کرد؛

بستر تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم کنیم و با الگو قرار دادن مولفه های اقتصاد مقاومتی، خودکفایی و بی نیازی را محقق سازیم تا دشمنان نتوانند با اینگونه دستاویزها ما را تهدید کنند.

مولفه دومی که امروز باید در سرلوحه کار ما قرار گیرد مساله ارتقای علمی و توجه به پیشرفت در عرصه های مختلف علم و تقویت حوزه و دانشگاه و سایر مراکز علمی است.

مولفه سوم روحیه انقلابی در همه آحاد مردم و مسئولین است که اهمیت ویژه ای دارد چرا که از ابتدای انقلاب این روحیه انقلابی بود که به عنوان ارزش پیشتاز جامعه، ما را در مقابل بسیاری مسائل از جمله جنگ تحمیلی و… محافظت کرد و تداوم این روحیه انقلابی اهمیت بسیاری دارد.

حال با توجه به اهمیت فضای مجازی چقدر توانستیم این مهم را در این فضا نمایان کنیم، یکی از اهداف جنبش “دفاع همچنان باقی است” بر این رویه است تا وبلاگ نویسان و فعالان عرصه مجازی بتوانند این دفاع و سرلوحه ها را به خوبی به نمایش بگذارند از علاقه مندان و دغدغه داران این عرصه دعوت به عمل می آید.

جنبش ” دفاع همچنان باقی است” در سه محور زیر برگزار می گردد:

۱- کمپین چفیه (تصاویر خودتون را با انداختن چفیه و حدالامکان با در دست گرفتن جمله ی “دفاع همچنان باقی است”  را برای ما بفرستید.)

برای ارسال و توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

۲- عکس نوشته، کلیپ سازی،پوستر سازی،نرم افزار،وبلاگ سازی در مورد مولفه های بالا

۳- یاداشت، دل نوشته، خاطرات، شعر سرایی و به بهترین محتوا جوایزی در نظر گرفته شده است.

برای شرکت در این جنبش با مراجعه به صفحه mouj.kalamefars.ir مستندات و مطالب و عکس های خود را ارسال نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۱
دانش اموزان برتر


 
رهبری مهم ترین عامل پیروزی و شکست و حفظ روحیه و پیشگیری از آسیب های روانی در جنگ است.

 شخصیت عرفانی و حماسی حضرت امام(ره) از ایشان، رهبر و فرمانده ای بی نظیر در دوران دفاع مقدس ساخته بود که نگرش، آموزه ها و سیره ایشان تأثیر عمیق انکار ناپذیری بر روحیه ملت و رزمندگان و آمادگی های آنان در برابر دشمنان داشت.

عشق و محبت وصف ناپذیر آحاد ملت و رزمندگان اسلام به ایشان از باورهای دینی آنان سر چشمه می‌گرفت. حضرت امام(ره) جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس و حماسه با شکوه ملت ایران تبدیل نمود، انسان های فراوانی را از چارچوب جهان مادی خارج ساخت و با الهام از تعالیم و آموزه های غنی دینی و سیره پیشوایان معصوم (ع) آن ها را برای میدان نبرد با دشمنان آماده ساخت و اعجاب و شگفتی سیاستمداران و نظامیان دنیا را برانگیخت .

رزمندگان اسلام افزون بر محبت بسیار زیاد به حضرت امام (ره)، عمیقاً باور داشتند که ایشان جانشین امام عصر(ع) است و از ولایت امام معصوم (ع) و شأن مرجعیت دینی و زعامت سیاسی جامعه اسلامی بر خوردار است از این رو در چار چوب این باور ولایت حضرت امام (ره) را در ادامه ولایت معصوم (ع) پذیرفته و به لوازم آن پایبند بودند و اطاعت و پیروی از آنان را بر خورد واجب می دانستند.

 به طوری که  در تحلیل محتوای وصیت نامه های شهدای دفاع مقدس در یک پژوهش آماری بنا بر اعلام بنیاد  شهید انقلاب اسلامی : (در هر وصیت نامه به طور میانگین چهار بار رزمندگان اسلام جایگاه امام، ولایت و به ویژه امام زمان (ع) و ولی فقیه را مورد تاکید قرار داده و رهبری امام و ولی فقیه را به عنوان کسی که از سوی خداوند متعال در مکتب ما، اطاعت فرمانش واجب است. مورد تاکید قرار داده اند.» (پیام انقلاب ، ش ۳۵۲، ۱۳۷۶، ص ۱۵).

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۰۷
دانش اموزان برتر

از طرح هجرت تا اقتصاد مقاومتی

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۰۲ ب.ظ

 اردوهای هجرت و جهادی همواره مدنظر مقام معظم رهبری است که توجه به اقتصاد مقاومتی و فرهنگ مشارکت در آن مشهود است و با تعامل سپاه پاسداران و آموزش وپرورش به زیباسازی و بهینه سازی مدارس می پردازد.

بسیج در اقتصاد مقاومتی پیشرو است وحضور دانش‌آموزان در طرح هجرت ۳ با کمترین هزینه در تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری و مشارکت در پیشرفت، آبادانی و عمران کشور نقش بسزایی دارد.

اردوی طرح هجرت رامی توان زمینه ساز تحول اقتصاد مقاومتی دانست و باید حرکت به سمت هم افزایی آموزش و پرورش و بسیج باید مورد توجه قرار گیرد.

IMG_1496

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در این خصوص اظهار داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، آشنایی با فرهنگ کار و محرومیت‌زدایی، کاهش فشار اقتصادی، خدمت‌رسانی به روستائیان و اشتغالزایی به‌صورت دائم و موقت برای جوانان، عمران و آبادانی در کل کشور از اهداف تشکیل سازمان بسیج سازندگی است.
سرهنگ علی اکبر جعفری افزود :بسیج سازندگی جهت محرومیت زدایی در استان از تمام ظرفیت ها( دانش آموزان، دانشجویان، پزشکان، مهندسین و… ) استفاده می کند که امسال با استفاده از این ظرفیت ها بالغ بر۱۲۶مدرسه را از ابتدای سال ۹۴ تحت پوشش قرار داده ایم که ۵هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز دختر و پسر، شیعه و سنی در طول تابستان در راستای مرمت و نوسازی مدارس حضور داشتند.

IMG_2306

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان بیان داشت :براین اساس امسال در دور ترین روستاهای استان مدارسی شناسایی شده که می توان گفت از ابتدای سال تاکنون ۱۲۶مدرسه در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه ۵ هزار و ۵۰۰ دانش آموز شیعه و سنی در طول تابستان مرمت و نوسازی مدارس را انجام داده اند که این برنامه ها شامل رنگ آمیزی، ترمیم وزیباسازی مدارس و… می باشد.
وی در بحث محرومیت زدایی افزود:در بحث محرومیت زدایی ۶ مدرسه یک تا سه کلاسه را با هماهنگی نهضت سوادآموزی و اداره آموزش و پرورش و نوسازی مدارس همچنین با همکاری گروه های جهادی داشته ایم که در این راستا ۳مدرسه افتتاح و مابقی نیز تا اول مهر ماه به بهره برداری خواهد رسید.

IMG_5928

انتهای پیام/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۰۲
دانش اموزان برتر

 


صبح امروز همزمان با سراسر کشور 5 مدرسه برکت با 32 کلاس درس در استان سیستان و بلوچستان به ‌صورت ویدئوکنفرانس مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

 در آستانه سال تحصیلی جدید ۱۴۰مدرسه بنیاد « برکت» ، با حضور وزیر آموزش و پرورش ، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌(ره) و دیگر مسئولان ارشد کشور به طور همزمان در سراسر کشور افتتاح شد.

در استان سیستان و بلوچستان این مراسم با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان؛مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و مجمع خیرین مدرسه ساز در سالن مرکز مخابرات زاهدان برگزار شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان دراین مراسم اظهار داشت: ۱۴۰ مدرسه بنیاد برکت امروز همزمان با سراسر کشوراز طریق ویدئو کنفرانس در ۱۱ استان منتخب در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی ،خوزستان، هرمزگان ،چهارمحال بختیاری ،گیلان ،گلستان ،ایلام ،آذربایجان شرقی ،کرمانشاه ،لرستان به بهره برداری رسید که از این تعداد۵ مدرسه به این استان تعلق داشت.

علیرضا راشکی افزود:این تعداد مدرسه در مناطق روستایی نیکشهر،قصرقند،نیمروز،سراوان و سرباز با اعتبار یک میلیارد وهفتصد میلیون تومان توسط بنیاد برکت احداث شده است.

وی ادامه داد :در مجموع در استان سیستان و بلوچستان ۵۲ مدرسه توسط بنیاد برکت ساخته شده که از این تعداد ۲۵ مدرسه در غالب ۱۲۹ کلاس درس در سنوات گذشته بوده و ۱۷ مدرسه در غالب ۱۳۹ کلاس درس تحویل داده شده و ۱۰ مدرسه در دست اجراست و ۵ مدرسه نیزامروز افتتاح شد و ۵ مدرسه دیگر نیز تا انتهای سال به بهره برداری خواهد رسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۳۷
دانش اموزان برتر

چرا رزق و روزی کم می شود؟

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ق.ظ
خبرگزاری فارس: چرا رزق و روزی کم می‌شود+پاسخ امام صادق(ع)

انسان وقتی اجیر دیگران شد، به آن دستمزد تکیه می‌کند و چنین می‌اندیشید که آن دستمزد زندگی‌اش را می‌چرخاند و چون بر آن اطمینان دارد، بر خدایی که همه کارها دست اوست تکیه نخواهد کرد.

انسان از آن جهت که صاحب فکر و اندیشه است، می‌خواهد در مورد بسیاری از مطالب پرس‌وجو کرده، چرایی و چگونگی مطالب را دریابد. از جمله مسائلی که فکر انسان را به خود معطوف داشته، مسائل مربوط به «رزق و روزی» انسان و دیگر موجودات است به طوری که همواره در پی آن است تا روزی‌ِ بیشتری به دست آورد.

انسان سؤالات فراوانی را در این مورد در ذهن خود می‌یابد تا آنجا که اگر بگوییم بعضی از سؤالات به صورت روزانه در بین مردم جریان دارد، سخن به گزاف نگفته‌ایم.

سؤالاتی از این قبیل که در ادامه مطلب می خوانیم:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۰
دانش اموزان برتر

IMG_2847


با نزدیکی به بازگشایی مدرسه ها ،دفترمشق و نقاشی وکیف هایی با نقش های خارجی در نمایشگاه و بازار بسیار دیده می شود خوشحال بودیم که امسال جومونگ و دارو دسته اش، باربی و سیندرلا در بازار نیست که چشممان به جمال امروزه شده شخصیت های دیگری روشن شد .

روند بومی کردن نقش های خودی بر وسایل بچه مدرسه ای ها  باید به فرهنگی در تولید نوشت افزارو لوازم مدرسه تبدیل شود.

بچه ها در دوره خیال بسر می برند، هیجان خواه و رویاپرداز می باشند همزاد پنداری می کنند دنبال نشاط و جذابیت هستند واز تصاویری مثل فیلم های کارتونی که به نوعی جذابیت خاصی برای آنها دارد استفاده می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۷
دانش اموزان برتر

بررسی عوامل مؤثر در رعایت حجاب دانش آموزان دختر

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ب.ظ


هیچ چیز نبود، جز دیکتاتوری وحشی، او که می‌خواست با سرنیزه، پرده از اندام عفاف براندازد. هر چند می‌دانست زنان این خاک، سپاهیان آموزش دیده در اصالت فاطمه اند و مردان را قامت غیرت فرونریخته است و تبر ابراهیم، هنوز هم سبز می‌درخشد، وطن را به سود خنده های نامتناهی شیطان فروخت و آزادی را در «نماد مسلمانی» هم محکوم کرد.

هیچ چیز نبود، جز دیکتاتوری وحشی، او که می‌خواست با سرنیزه، پرده از اندام عفاف براندازد. هر چند می‌دانست زنان این خاک، سپاهیان آموزش دیده در اصالت فاطمه اند و مردان را قامت غیرت فرونریخته است و تبر ابراهیم، هنوز هم سبز می‌درخشد، وطن را به سود خنده های نامتناهی شیطان فروخت و آزادی را در «نماد مسلمانی» هم محکوم کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۱۷
دانش اموزان برتر

مانتوهای شیشه ای؛ دریچه ای به روی برهنگی نوین

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۱۳ ب.ظ
مانتوهای شیشه ای؛ دریچه ای به روی برهنگی نوین
رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا اخیراً از اجرای طرح هماهنگی به منظور برخورد با تولیدکنندگان و فروشندگان مانتوهای بدن نما، نازک، چسبان و کوتاه خبر داده است.این در حالی است که در ماه ها و هفته های اخیر در کنار شلوارهای ساپورت و معروف به غواصی، شاهد فروش مانتوهای شیشه ای در برخی از مغازه های پایتخت همچنین برخی از شهرهای کشور بوده ایم و پلیس در این رابطه نیز قول هایی مبنی بر جمع آوری این البسته ناشایست برای جامعه اسلامی داده بود...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۱۳
دانش اموزان برتر

شهیدی که عروسیش با شهادت عجین شد

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ب.ظ

شهید محسن دهمرده در سال 64/6/17 در شهرستان زابل در یکی از روستاهایی دور افتاده بنام روستای پیر سبز چشم به جهان گشود .


او دوران ابتدایی اش را در روستای گرگ گذراند. پس از قبولی و اتمام پنجم ابتدایی وارد راهنمایی شبانه روزی شهید دهباشی واقع در روستای سدکی شد که تا روستا خودشان پنج کیلومتر فاصله داشت .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۶
دانش اموزان برتر

حاج آقا می توانم با جنس مخالف چت کنم! +عکس

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۰۲ ب.ظ

گفت‌وگو با طلبه‌هایی که از سرعت پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی عقب نمانده‌اند، همیشه جذاب بوده است. گفت‌وگوی ما با «سید علی» طلبه‌ای که آنلاین در اینستاگرام احکام می‌گوید را بخوانید.

«سید علی، پاسخگوی احکام دینی» همین و بس. داستان این صفحه اینستاگرام، داستان طلبه آنلاینی است که تلاش کرده همپای پیشرفت تکنولوژی به روز شود و حالا بعد از  ده سال فعالیت مجازی صفحه‌ای در اینستاگرام دارد که نزدیک به هزار پست و ۱۷هزار هوادار دارد. طلبه‌ای که عکس خود را در صفحه‌اش می‌گذارد که مخاطب بداند روحانی پاسخش را می‌دهد و از این لحاظ رسانه را هم به خوبی شناخته است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۰۲
دانش اموزان برتر

شبکه‌های اجتماعی، میدان مین جنگ نرم!

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۵۸ ب.ظ

رئیس پلیس فتا در خاتمه با برشمردن مواردی که نباید در شبکه های اجتماعی به ‏اشتراک گذاشته شود اعلام کرد:‏

‏**موقعیت مکانی
بسیاری از مردم نمی‌دانند که وقتی یک مطلب را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک ‏می‌گذراند یا برای فردی ارسال می‌کنند، موقعیت مکانی آن‌ها مشخص می‌شود، ارائه ‏اطلاعات مربوط به ...


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۵۸
دانش اموزان برتر

پویش مردمی #ما هم اجازه نمی دهیم

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۴۲ ب.ظ
مجموعه پوستر پویش مردمی «#ما_هم _اجازه_نمی دهیم» به  بیانات امام خامنه ای (مد ظله العالی) در تاریخ1394/5/26پیرامون بحث مذاکرات هسته ای و توجه به مناطق  اشغالی از جمله لبنان،غزه ویمن می پردازد.

وبلاگ دانش آموزان برتر عکس نوشته هایی را در رابطه با این موضوع منتشر کرده که در ادامه مشاهده می کنید؛




برای دیدن تصاویر بیشتر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۲
دانش اموزان برتر