دانش اموزان برتر

وبلاگ مرجع دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

دانش اموزان برتر

وبلاگ مرجع دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

دانش اموزان برتر

پیام مدیر وبلاگ :

"بازدید کننده گرامی به این وبلاگ خوش آمدید"

آنچه در این وبلاگ مشاهده می کنید گزیده ای از بهترین مطالب وبلاگ های دانش آموزان و معلمان برتر استان سیستان و بلوچستان امید است شما دانش آموز عزیز با قلم خود مارا در هرچه بهتر شدن این وبلاگ یاری رسانید

عزیزانی که تمایل دارند تا مطالبشان در این وبلاگ منتشر شود کافیست لینک مطلب خود را به قسمت نظرات این وبلاگ ارسال نمایند. تا در صورت مفید بودن مطالبشان آنها را در سایت های کشوری بخصوص سایت حرف تو ( جایی برای نخبگان وبلاگ نویس ) و نیز وبلاگ همه با هم ( مرجع مرکزی استان سیستان و بلوچستان ) منتشر یابد

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است


در ابتکاری جالب یک کودک ایرانشهری توانست کتاب داستانی را با هنر سوزن دوزی محلی برروی پارچه به تحریر درآورد.

به گزارش سیستان بیست،هنر کودکان، بیشتر وقت‌ها بزرگ‌سالان را کنجکاو و شیفته خود می‌کنند هنر، این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کند که هم در خلوت خود با احساسات چالش‌برانگیزشان درگیر شوند و هم افکار و احساسات پیچیده‌شان را با دیگران در میان بگذارند
یکی از این کودکان خلاق حدیثه بامری دانش آموز 11 ساله ایرانشهری می باشد که با خلاقیت کودکانه خود توانست در چهاردهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(ع) رتبه‌ی دوم در بخش کاردستی رضوی را کسب کند.

به این بهانه خبرنگار سیستان بیست با وی به گفتگو نشسته است که در ادامه می خوانیم:

سیستان بیست- خودت را معرفی کن؟*

- اینجانب حدیث بامری 11 ساله کلاس پنجم ابتدایی ساکن ایرانشهر و دانش آموز مدرسه ی دخترانه فاطمه الزهرا می باشم.
* سیستان بیست - در رابطه با رتبه ای که بدست آورده اید توضیح دهید
-از طریق کانون پرورشی در جشنواره رضوی سال 95 شرکت نمودم که توانستم در بخش کاردستی رتبه دوم کشوری را کسب کنم.کاردستیم را به شکل یک کتاب درآورده و تمام صفحات حتی تصاویر و متن آنرا سوزن دوزی محلی کردم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۵ ، ۰۸:۴۸
دانش اموزان برتر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب فرمودند: «مراد از این شعار مرگ بر ملت امریکا نیست» بلکه «این شعار یعنی مرگ بر سیاست‌های امریکا، مرگ بر استکبار.»

به گزارش سیستان بیست؛اولین مانور رسانه ای هماهنگ کشوری با عنوان "زنده باد مرگ بر آمریکا " در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
در این مانور دانش آموزان بسیجی جبهه مقاومت سایبری استان به تهیه گزارش ،طراحی بنر ،عکس نوشته و اینفوگرافی و ... پرداختند. همچنین دانش آموزان ،مسئولین و مردم جهت حمایت با شعار مرگ بر آمریکا به این پویش پیوستند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۵ ، ۰۸:۴۶
دانش اموزان برتر

قاتلی به نام سلفی‌! + تصاویر

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۴۳ ق.ظ

اخبار عجیب‌ و غریبی که این روزها در مورد حوادث منجر به مرگ و اتفاقات بدی که برای سلفی‌گیران در گوشه و کنار جهان اتفاق می‌افتد، بسیار زیاد بوده است.

اخبار عجیب‌ و غریبی که این روزها در مورد حوادث منجر به مرگ و اتفاقات بدی که برای سلفی‌گیران در گوشه و کنار جهان اتفاق می‌افتد، بسیار زیاد بوده است.


قاتلی به نام سلفی‌! + تصاویر


در همین رابطه اخیرا 3 جوان که با هم دوست بوده‌اند برای گرفتن عکس سلفی در جلوی یک هواپیما در وسط یک جاده توقف می‌کنند. اما وقتی که آنها سرگرم گرفتن عکس بودند، ناگهان یک کامیون بارکش با آنها تصادف کرده و فاجعه‌ای به‌بار می‌آید. یکی از آنها که چند لحظه پیش از حادثه از سر راه کناررفته بوده زنده می‌ماند اما 2 نفر دیگر که به خوش‌ شانسی او نبوده اند، کشته می‌شوند. به گفته راننده کامیون، جاده خیلی تاریک بوده و چون 2 جوان نگون بخت دراز کشیده بوده‌اند، راننده نتوانسته است آنها را ببیند.
 

قاتلی به نام سلفی‌! + تصاویر
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۵ ، ۰۸:۴۳
دانش اموزان برتر