دانش اموزان برتر

وبلاگ مرجع دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

دانش اموزان برتر

وبلاگ مرجع دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

دانش اموزان برتر

پیام مدیر وبلاگ :

"بازدید کننده گرامی به این وبلاگ خوش آمدید"

آنچه در این وبلاگ مشاهده می کنید گزیده ای از بهترین مطالب وبلاگ های دانش آموزان و معلمان برتر استان سیستان و بلوچستان امید است شما دانش آموز عزیز با قلم خود مارا در هرچه بهتر شدن این وبلاگ یاری رسانید

عزیزانی که تمایل دارند تا مطالبشان در این وبلاگ منتشر شود کافیست لینک مطلب خود را به قسمت نظرات این وبلاگ ارسال نمایند. تا در صورت مفید بودن مطالبشان آنها را در سایت های کشوری بخصوص سایت حرف تو ( جایی برای نخبگان وبلاگ نویس ) و نیز وبلاگ همه با هم ( مرجع مرکزی استان سیستان و بلوچستان ) منتشر یابد


برای نخستین بار درکشور کتاب "آموزش عربی و انگلیسی، مسئله این است" جهت آموزش همزمان دو زبان عربی و انگلیسی توسط یکی از فرهنگیان سیستان وبلوچستان به رشته تحریر درآمد.

حسن شهدادی از فرهنگیان سیستان وبلوچستان موفق به تالیف کتاب آموزش همزمان عربی و انگلیسی شد که پیش تر کتاب  "تحلیل تکنیکال و فاندمنتال زبان انگلیسی" را در چهار 4 جلد و از سوی  انتشارات کردگاری نیز تالیف نموده است .

وی کاردانی خود را در رشته علوم اجتماعی از دانشگاه فرهنگیان ،کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی  را در دانشگاه سیستان و بلوچستان وکارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه را در دانشگاه آزاد،واحد تهران مرکز گذرانده و مسلط به سه زبان انگلیسی، فرانسه، عربی و آشنا به زبان آلمانی است .

 

 

 این کتاب که حاصل چند ماه تلاش بی وقفه اوست به شیوه ای نوشته شده است که خواننده زبان انگلیسی و عربی را یاد می گیرد و این مهم از طریق تکرار صورت می گیرد چرا که مطالب پیشین نیز در طی درس های متفاوت نیز بازبینی می شوند و دوباره از آن مطالب استفاده می شود .

مهمترین نکته این کتاب استفاده از لغات متوسطه اول و دوم در جهت ترجمه مطالب می باشد بدین ترتیب شاگرد نه تنها از نکات کلیدی و آموزشی مربوطه بهره مند می شود، بلکه با خواندن ترجمه این نکات مهارت ریدینگ وی نیز تقویت می گردد.

به گزارش خط اول، از این کتاب جمعه 30 بهمن در سالن شماره 2 نمایشگاه کتاب زاهدان رونمایی شد.

 

انتهای پیام /

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی