دانش اموزان برتر

وبلاگ مرجع دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

دانش اموزان برتر

وبلاگ مرجع دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

دانش اموزان برتر

پیام مدیر وبلاگ :

"بازدید کننده گرامی به این وبلاگ خوش آمدید"

آنچه در این وبلاگ مشاهده می کنید گزیده ای از بهترین مطالب وبلاگ های دانش آموزان و معلمان برتر استان سیستان و بلوچستان امید است شما دانش آموز عزیز با قلم خود مارا در هرچه بهتر شدن این وبلاگ یاری رسانید

عزیزانی که تمایل دارند تا مطالبشان در این وبلاگ منتشر شود کافیست لینک مطلب خود را به قسمت نظرات این وبلاگ ارسال نمایند. تا در صورت مفید بودن مطالبشان آنها را در سایت های کشوری بخصوص سایت حرف تو ( جایی برای نخبگان وبلاگ نویس ) و نیز وبلاگ همه با هم ( مرجع مرکزی استان سیستان و بلوچستان ) منتشر یابد


در راستای اقتصاد مقاومتی دانش آموز 16 ساله بسیجی با راه اندازی کارگاه تولیدی نقل و نبات توانست 40 نفر را مشغول بکار نماید.

علیرضا حیدرپور دانش آموز بسیجی سال سوم متوسطه در راستای اقتصاد مقاومتی اقدام به راه اندازی کارگاه تولیدی نقل و نبات به نام کارگاه شهید مرادقلی نمود.

وی که به عنوان فرمانده واحد مدرسه امام جواد (ع) در زاهدان مشغول به فعالیت می باشد با پشتکار فراوان توانست دوره های آموزش نقل و نبات را در اصفهان با موفقیت به اتمام برساند.

حیدرپور می گوید: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی ، تصمیم گرفتم تا در کنار تحصیل ، فعالیت اقتصادی نیز انجام دهم و بخشی از نیاز استانم را برطرف نمایم.

 

 

وی ادامه داد: با کمک و پشتیانی پدرم تصمیم گرفتم تا کارگاه تولید نقل و نبات را به نام" اولین شهید انقلاب اسلامی شهید تیمور مرادقلی" راه اندازی کنم و با این کار  40 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم مشغول بکار شده اند.

این دانش آموز کوشا و کارآفرین گفت: این دوره را در اصفهان فرا گرفته ام و تصمیم دارم این کارگاه را به تولید گز و پشمک و سوهان نیز گسترش دهم.

حیدر پور ادامه داد: با حمایت بسیج سازندگی در این کارگاه انواع نبات،ته دیگ نبات،نبات یزدی،پولکی در انواع مختلف،نقل،سوهان،پشمک و گز تولید می شود.

 

 

وی همچنین توصیه ای به نوجوانان داشت و ادامه داد: انجام هر کاری در شروع آن ممکن است سختی داشته باشد ولی اگر اراده راسخ و قوی داشته باشیم می توانیم نتیجه خوبی بدست بیاوریم.

کارآفرین بسیجی در پایان گفت: ضمن تشکر از مسئولین سپاه و آموزش و پرورش گفت: اگر پشتیبانی های مسئولان استان بیش از پیش باشد مطمئنا  گام های بلندتری را نیز برخواهم داشت.

 این کاگاه توسط مسئولین سپاه و آموزش و پرورش در دهه فجر افتتاح و مورد بهره بردار قرار گرفت.

 

 

 

انتهای پیام/

نظرات  (۱)

۲۹ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۹ مهندس رضا عباسی
احسنت به این همه پشتکار
امیدوارم مسئولام مربوطه هم حمایت های لازم را بنمایند
وبتون عالی بود
به ما هم سر بزنید
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی