دانش اموزان برتر

وبلاگ مرجع دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

دانش اموزان برتر

وبلاگ مرجع دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

دانش اموزان برتر

پیام مدیر وبلاگ :

"بازدید کننده گرامی به این وبلاگ خوش آمدید"

آنچه در این وبلاگ مشاهده می کنید گزیده ای از بهترین مطالب وبلاگ های دانش آموزان و معلمان برتر استان سیستان و بلوچستان امید است شما دانش آموز عزیز با قلم خود مارا در هرچه بهتر شدن این وبلاگ یاری رسانید

عزیزانی که تمایل دارند تا مطالبشان در این وبلاگ منتشر شود کافیست لینک مطلب خود را به قسمت نظرات این وبلاگ ارسال نمایند. تا در صورت مفید بودن مطالبشان آنها را در سایت های کشوری بخصوص سایت حرف تو ( جایی برای نخبگان وبلاگ نویس ) و نیز وبلاگ همه با هم ( مرجع مرکزی استان سیستان و بلوچستان ) منتشر یابد



یادواره 25 شهید حوادث تروریستی که 22 نفر دانش آموز و 3 کودک بودند در مجتمع قدس رستگاران در زاهدان برگزار شد.

 یادواره شهدای دانش آموز حوادث تروریستی با حضور مسئولین استانی و با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی سیستان و بلوچستان و با مشارکت آموزش و پرورش در زاهدان برگزار شد.

 

ضرورت توجه جوانان امروز به آرمانهای شهدای دفاع مقدس

 

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این مراسم با یاد 36 هزار شهید دانش آموز اظهار داشت: وقتی که شخصیت شهدای حوادث تروریستی را بررسی می کنیم در می یابیم که حقیقتا آنها انتخاب شده بودند که به درجه رفیع شهادت رسیدند.

علیرضا نخعی افزود:در کشورمان ایران خیل عظیم مردم بخصوص دانش آموزان و جوانان مسیر شهدا را دنبال می کنند و اخلاق آنها را دارند و به برکت خون شهدا در مسیر شهدا فکر و مطالعه کنیم و آنها راباید الگوی خویش قرار دهیم.

وی خطاب به دانش آموزان بیان داشت: امروز در کنار همه دقت هایی که داریم باید راه صحیح و تعالی را تشخیص دهیم و در کنار آنها علم آموختن را که بخش مهمی از زندگی است سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

220 شهید دانش آموز در سیستان و بلوچستان

 

دبیر دومین یادواره دانش آموزان حوادث تروریستی استان نیز در این مراسم اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان مفتخر به 220 شهید دانش آموز می باشد که از این تعداد 25 نفر مربوط به شهدای حوادث تروریستی و مابقی مربوط به شهدای دفاع مقدس می باشند.

احمد رضا الوندی فر بیان داشت:  برپایی یادواره های شهدا به منظور انتقال پیام خون شهداست و همه بدانید اگر دشمن بر ما مسلط شود به کوچک و بزرگ،شیعه  و سنی رحم نخواهد کرد.

به گزارش خط اول،در پایان این مراسم از خانوادهای شهدای دانش آموز حوادث تروریستی و ذانش آموز جانباز ابوالفضل آهنگر تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی