دانش اموزان برتر

وبلاگ مرجع دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

دانش اموزان برتر

وبلاگ مرجع دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

دانش اموزان برتر

پیام مدیر وبلاگ :

"بازدید کننده گرامی به این وبلاگ خوش آمدید"

آنچه در این وبلاگ مشاهده می کنید گزیده ای از بهترین مطالب وبلاگ های دانش آموزان و معلمان برتر استان سیستان و بلوچستان امید است شما دانش آموز عزیز با قلم خود مارا در هرچه بهتر شدن این وبلاگ یاری رسانید

عزیزانی که تمایل دارند تا مطالبشان در این وبلاگ منتشر شود کافیست لینک مطلب خود را به قسمت نظرات این وبلاگ ارسال نمایند. تا در صورت مفید بودن مطالبشان آنها را در سایت های کشوری بخصوص سایت حرف تو ( جایی برای نخبگان وبلاگ نویس ) و نیز وبلاگ همه با هم ( مرجع مرکزی استان سیستان و بلوچستان ) منتشر یابد


تراژدی تلخ پایان زندگی دختر 11 ساله زاهدانی/ بی پولی جان بهاره را گرفت

به گزارش خبرنگار بهداشت و سلامت عصر هامون، قصه تلخ روزگار بهاره شیردل دختر 11 ساله‌ ساکن زاهدان از آنجا آغاز شد که سرطان نفسش را به شماره انداخت و بی پولی امان پدر را برید تا این کودک 11 ساله روز های زندگی اش را با مرگ دست و پنجه نرم کند.
مهر ماه 93 بود که این پایگاه خبری در پی چند مورد تماس تلفنی مبنی بر دختر 11 ساله مبتلا به سرطان و وضعیت ضعیف بنیه مالی خانواده جهت درمان وی، این سوژه را در دست پیگیری قرار داد.
پس از انتشار این گزارش تماس های متعددی از سوی برخی مردم خیر استان و کشور داشتیم که یک خیر سیستانی ساکن مشهد به صورت کامل هزینه های درمان این دختر 11 ساله را تقبل کرد.

تمام هزینه های درمان کامل پرداخت می شود
این خیر در خصوص روند درمان بهاره که از 16 مهر آغاز شده است عنوان کرد: تمام هزینه های اسکان بهاره در مدت 20 روزی که در مشهد جهت درمان حضور داشته است تسویه و در حال حاضر مشکل اسکان حل شده است.
وی با بیان اینکه بهاره به مرکز شیمی درمانی امام رضا(ع) معرفی شده و درحال شیمی درمانی است، ادامه داد: تمام هزینه های درمانی بهاره تا زمان درمان کامل پرداخت خواهد شد.
میر بهاء الدین بیان کرد: 11 جلسه دیگر دوره پرتو درمانی برای بهاره باقی مانده است که انشاء الله به لطف خدا امیدواریم سلامتی خود را به دست آورد.

مرگ پایان تلخ زندگی بهاره
در تماسی که پایگاه خبری عصر هامون جهت پیگیری سلامت بهاره با راضیه صمدی داشت؛ وی با بیان اینکه دیگر بهار در جمع ما نیست گفت: 23 دی ماه بهاره پس از 3 عمل جراحی فوت شد.
وی در تشریح مرگ وی ادامه داد: پس از بازگشت از مشهد بار دیگر حال بهاره وخیم شد و به دلیل نبود خیر مجبور به سه عمل در شهر زاهدان شدیم که پس از عمل، غده کل بدن وی را گرفت که متاسفانه ماه قبل فوت شد.
وی در پایان از این پایگاه خبری بابت پیگیری مستمر قدردانی کرد.
انتهای پیام/9031

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی