دانش اموزان برتر

وبلاگ مرجع دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

دانش اموزان برتر

وبلاگ مرجع دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

دانش اموزان برتر

پیام مدیر وبلاگ :

"بازدید کننده گرامی به این وبلاگ خوش آمدید"

آنچه در این وبلاگ مشاهده می کنید گزیده ای از بهترین مطالب وبلاگ های دانش آموزان و معلمان برتر استان سیستان و بلوچستان امید است شما دانش آموز عزیز با قلم خود مارا در هرچه بهتر شدن این وبلاگ یاری رسانید

عزیزانی که تمایل دارند تا مطالبشان در این وبلاگ منتشر شود کافیست لینک مطلب خود را به قسمت نظرات این وبلاگ ارسال نمایند. تا در صورت مفید بودن مطالبشان آنها را در سایت های کشوری بخصوص سایت حرف تو ( جایی برای نخبگان وبلاگ نویس ) و نیز وبلاگ همه با هم ( مرجع مرکزی استان سیستان و بلوچستان ) منتشر یابد

مدیر حوزه علمیه اهل سنت "طوبی" زاهدان گفت: مردم سیستان و بلوچستان در مناطق دوردست و روستایی از امکانات بهداشتی و درمانی کمتری نسبت به مرکز استان برخوردار می باشند و افتتاح بیمارستانهای صحرایی کمک زیادی به مردم این مناطق نموده است .

index

مولوی عبدالغنی بارانی مدیر حوزه علمیه اهل سنت “طوبی” زاهدان در گفتگو با دانش آموزان برتر اظهار داشت:در گذشته استان سیستان وبلوچستان یکی از استانهای کم برخوردار بود اما به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و تلاشهای شبانه روزی مسئولین و سپاه پاسداران در امر محرومیت زدایی و سازندگی توانستند چهره این استان را عوض نمایند.

وی افزود:از آنجاییکه این استان یکی از پهناورترین استانها می باشد افتتاح بیمارستانهای صحرایی در مناطق محروم کمک بزرگی به قشر محروم می باشد و انصافا این بیمارستانها از امکانات ، تجهیزات و متخصصان بسیار خوبی برای درمان افراد نیازمند برخوردار هستند.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت “طوبی” زاهدان ادامه داد :ابتکار جالب و منحصر بفردی که سپاه تاکنون توانسته انجام دهد برگه برنده ای برای این نهاد نظامی و مردمی است که توانسته با این روش نام نیکی در تاریخ مملکت بخصوص در استان سیستان و بلوچستان از خود به یادگار بگذارد.

وی به نقش علماء در تسهیل خدمات رسانی به مردم توسط سپاه اشاره نمود و افزود:از آنجاییکه حرف علما و بزرگان برای مردم این استان ملاک می باشد از این رو علما باید از این فرصت بوجود آمده کمال استفاده را ببرند تا مردم را ازاین نعمتی که خداوند توسط سپاه به آنان عنایت نموده آگاه و نسبت به خدمات انجام شده راهنمایی کنند.

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی